Letos mineva 30 let od ustanovitve družinskega podjetja Viral d.o.o. in 20 let blagovne znamke Racman. Vas zanima osebna zgodba, ki je v ozadju?
Leta 1992 se nama je z Alešem veliko dogajalo. V roku treh mesecev sva diplomirala, se poročila in odprla podjetje. Nisva vedela, v kaj se spuščava …
V naslednjih letih so se nama rojevali otroci. Po tem, ko sva najstarejšo hčerko povijala v plenice za enkratno uporabo, sva se pri sinovih odločila za uporabo tetra plenic. Zanju namreč nisva bila pripravljena sprejeti tveganja, da bi bilo čez par desetletij kaj narobe s plodnostjo. Sicer obstaja samo študija, ki dokazuje, da je temperatura pod plenico za enkratno uporabo višja kot pod bombažno plenico. Povijanje v pralne plenice je pač skozi stoletja preizkušena metoda. Pralni stroj sva imela, sušilnega pa sva kmalu kupila s prihranjenim denarjem od plenic.
V pogovoru z drugimi starši glede te izbire sva dobivala najrazličnejše komentarje: "Kaj nimate denarja za plenice? A do vas plenice »za metat stran« še niso prišle?" Živimo namreč na podeželju ... Dokler nisem pri prijateljici, visoko izobraženi mami, živeči v mestu, videla prve krojene bombažne plenice. Navdušena nad kombinacijo sodobnega kroja in tradicije bombaža sva za najmlajšo Urško sešila nekaj plenic. Obenem sva se spraševala, kako to, da je treba za nakup takšnih plenic oditi v tujino. Ideja nama ni dala miru. Iskala sva primerne materiale, šivala in preizkušala.