Spoštovani poslovni partnerji!

Hvala, ker se vaše podjetje ali ustanova zanima za nakup v naši veleprodajni spletni trgovini. 
Potek registracije / prijave B2B uporabnika spletne trgovine www.tosamashop.si je naslednji:

  1. Izpolnite spodnji obrazec in pošljite podatke
  2. Počakajte na naše e-sporočilo z potrditvijo aktivacije računa
  3. Nakupujte preko spleta

 

https://www.tosamashop.si/pomoc-pri-nakupu/prijava-za-b2b-uporabnike

 

ŽE REGISTRIRANI UPORABNIKI:

Se prijavite na www.tosamashop.si in sicer v desnem zgornjem kotu, 
na ikoni (spodaj označeno z rumeno) ali kliknite PRIJAVA.


 


NOVI UPORABNIKI:

  1. Pošljite izpolnjen spodnji obrazec(Prijava za B2B uporabnike)
  2. Počakajte na naše e-sporočilo z potditvijo aktivacije računa

Kontaktirali vas bomo takoj, ko bo to mogoče.

Za dodatne informacije pokličite na tel. številko 01-72-90-129.

Splošni pogoji B2B poslovanja TUKAJ.

POSLOVANJE S PODJETJI (B2B)

Ste podjetje ali samostojni podjetnik?

Že doslej smo privatnim ambulantam, patronažam, vrtcem, veterinarskim klinikam in drugim podjetjem pripravljali ponudbe po naročilu, odslej pa lahko kupujete tudi v naši spletni trgovini www.tosama.si.

Registrirate se hitro in enostavno - v nekaj minutah. Izpolnite prijavni obrazec spodaj, mi pa vam bomo nato poslali e-sporočilo, na podlagi katerega boste potrdili prijavo in se registrirali v našo spletno trgovino s svojim e-naslovom in geslom. (Če bo naročila pošiljalo več oseb iz vašega podjetja, priporočamo, da se prijavite s splošnim e-naslovom podjetja). V roku 48 ur (oz. v 72-ih urah med vikendi in prazniki) bo na vaš e-naslov prispelo sporočilo, da je vaš račun aktiviran.

Postanite registriran uporabnik B2B trgovine in izkoristite prednosti, ki vam jih ponuja nakup v naši spletni trgovini:

  • Naročanje je hitro in preprosto.
  • Izbirate med izdelki, ki izpolnjujejo visoke standarde kakovosti, po veleprodajnih cenah. 
  • Na voljo so vse informacije o izdelkih (slike, opisi, dodatna dokumentacija …).
  • Za lažje razumevanje so cene prikazane brez DDV.
  • Večja preglednost v primerjavi s telefonskim naročanjem.
  • Dostopnost 24/7 – od kjerkoli in kadarkoli.
  • Sistem vam nudi vpogled v stanje trenutnih naročil ter kronološki pregled vseh preteklih naročil in dobav.
  • Nižji operativni stroški vaših nabavnih procesov (zmanjšate zaloge in stroške administriranja).
  • Kot B2B kupec ste upravičeni tudi do akcijskih ugodnosti.
  • Redno informiranje o akcijah, najnovejši ponudbi in trendih.

Prijava za B2B uporabnike

* Obvezna polja


S prijavo med B2B uporabnike se strinjate z našimi pogoji poslovanja.

...