Predstavili smo se na sejmu PLMA v Amsterdamu

Naše podjetje je že več kot desetletje redni razstavljavec na sejmu PLMA  v Amsterdamu. Sejem že 30 let in združuje trgovce in proizvajalce, predvsem tiste, ki ponujajo izdelke za privatne blagovne znamke. Letos je sejem potekal 24. in 25. maja na več kot 4.300 m2 razstavnega prostora, razstavljavci pa so se predstavili  v 60-tih nacionalnih in regionalnih paviljonih. Poleg Tosame sta na sejmu sodelovali samo še dve slovenski podjetji (AD Vita in Piskar), iz sosednjih držav pa 17 srbskih, 11 hrvaških in 5 makedonskih proizvajalcev.

Naša stojnica, ki vsako leto obsega 18 kvadratnih metrov razstavnega prostora, je bila letos popolnoma prenovljena. S prekrasnim designom v nežnih, naravnih tonih smo sporočali vodilno misel letošnje predstavitve: Z roko v roki z naravo. Dobro namreč poznamo svetovne trende in se  zavedamo, da se tudi v ženski higieni vse nagiba k naravnem – tudi tu je vse bolj pomembna uporaba samo naravnih materialov in jasno izražena skrb za okolje.  

Znano je, da je Tosama drugi največji proizvajalec tamponov za privatne blagovne znamke v Evropi, proizvodnja tamponov za druge blagovne znamke pa trenutno predstavlja kar 35 % naše celotne proizvodnje. Z vlaganjem v razvoj in lansiranjem vedno novih izboljšav se nadejamo, da se rast ne bo ustavila. Izdelki, ki so bili letos v središču naše ponudbe, so bili bombažni higienski tamponi. Med obiskovalci je naletel na odličen odziv predvsem širok nabor različic teh tamponov in pa ponudba novih, mehkejših folij zanje. Tudi aqua tampon, ki mu v hiši rečemo »plavalček« (tampon za plavanje s patentirano medicinsko hidrofobno zaporo), je požel veliko pohval in predvsem pozornost ženskih obiskovalk sejma.

V Tosami smo mnenja, da je to sejem, na katerem nikakor ne smemo manjkati. Dogodek vsako leto izkoristimo za srečanja z obstoječimi partnerji ter za prikaz vsega, kar znamo in zmoremo, potencialnim novim kupcem. Letos so se trije sodelavci iz PL oddelka in direktorica Mojca Šimnic Šolinc v dveh dneh uspeli sestati z desetimi obstoječimi in kar 30-imi potencialnimi kupci ter trudi z nekaj našimi dobavitelji. Veseli so predvsem ugotovitve, da se odpirajo novi, še ne obdelani trgi, saj so zabeležili povpraševanja iz afriških in južno-ameriških držav. Kot vsako leto so tudi tokrat prepričani, da je bil sejem dobra naložba, in da bodo rezultati prav kmalu merljivi.